torsdag 26 mars 2009

Min Bom till onsdagskvällen...

Denna gångens uppgift var rolig och man fick tänka till hur man skulle få fram budskapet.....på ett bra sätt....nu blev det som det blev och gubbenfick vara med på en hörna.....det är väl så att har man en hobby som man går in för som jag nu gjort så måste man ha en förstående gubbe=))) annars hade det inte gått vägen alls.
Den här gången använde jag mig utav att skriva ut rubriken och text på datorn, det går ju lite fortare och man får plats med destor mera text....
Idag Torsdag ska jag jobba eftermiddag. Barnen var sjuka i vattenkoppor på förmiddagen så jag fick en ledig förmiddag och det var ju inte alls dumt. Fast jag kan tänka mig att jag inte alls får mycket gjort.

2 kommentarer:

Karin sa...

Tjusigt!!! Tycker jag känner igen mumien där......
Jag glömde ju bort att gå fram och titta på alla igår???? Jag har visst blivit helt snurrig... Ha en bra dag!

Ulla sa...

Den var riktigt snygg, gulligt att få med gubben också... Strunta i att göra något på förmiddan, koppla av det behöver man också...