torsdag 19 mars 2009

Hejsan på er alla...

Tappade lite lusten igår och därför uteblev jag, man ska vara en glad skrappare och det var jag inte i går, har haft det lite motigt men en sådan här dag som vi haft idag och lite ledigt att se fram emot så ska det säkert bli lite andra bullar igen. Sitter just nu och går igenom datorn för att spara sådant som är viktigt för att sen göra en omstart på datorn. E hade laddat hem något som hade virus i sig så det är väl bara en tidsfråga innan den inte fungerar. Ljudet har försvunnit....... samtidigt han jag göra en digital los så håll till godo....

3 kommentarer:

Christina / Synål / Stina sa...

Vad tråkigt att du har det jobbit hoppas det löser sig snart. Men vad fin Lo du har gjort digitalt. Det ser ut att bli flera av denna sort kul att du hittat något nytt.
Får hoppas att du lyckas rädda allt som behövs i er dator.

Ha en skön ledighet
Kram Christina

Ulla sa...

Ojjjj det låter inte kul, med datan alltså... Det andra går över (vet jag). Så snart hörs vi och ses... KRAM

Sofi_79 sa...

Va fin denna Lo oxå va.. Ska se om jag hinner prova på detta med digital scrapping under helgen kanske eftersom Moa ska till sin pappa..

Kram