måndag 9 mars 2009

Dagen idag.....

Är jag ledig och det passar mig bra..... ska börja dagen hemma hos yster syster med en frukost.... hälsa på S och hennes två godingar=) Sen ska jag och Ag till Maxi och vecko handla..... kylskåpet skriker efter mat. M och jag brukar ju vecko handla på söndagarna men igår bar det iväg med hela fam. till Väla i Helsingborg där vi alla shoppade loss. Lite nya vårkläder fick det bli. Så när vi kom hem därifrån så bara orkade vi inte åka till livsmedelsaffär för att handla så det får bli idag istället.

Kvällen ska jag vara med på en anställningsinterljuv, ska bli spännande och se vem som sökt jobbet.......

5 kommentarer:

Sofi_79 sa...

Ska bli skönt att få lite besök från er och Moa tycker ju det är roligt att få träffa A

Christina / Synål / Stina sa...

Vad mysigt med lite frukost i gott sällskap.
Hoppas Kylskåpet snart är fullt igen

Kram

Elin_Kurtsson sa...

hejsan :) hoppas allt är bra med dig! japp på fredag åker vi och sedan är vi iväg till lördagen helgen efter. Så det kommer bli tre dagar längd och 3 dagar utförsåkning. Ska bli jätte skoj :) Lovar, ska ha kameran med mig och ska be folk i klassen att ta kort. Sköt om dig, kramar i massor

Karin sa...

Tack för påminnelsen! Jag brukar alltid vara ute i sista stunden. Så idag blev det vårjackor till tjejerna innan alla tar slut just i den storleken de har. Hoppas att ni har haft en mysig dag?!

Ulla sa...

Jag saknar också våra frukostar, vi får väl ta lunch istället snart. Så kul att shoppa loss lite, men först ska några kilon bort...