onsdag 11 mars 2009

Digitalskrappat...så kul så


Här kommer då min första digitala lo och jag kan bara säga att det var riktigt kul......fast det tog ett tag att komma på hur man skulle göra. Hade en skiss att gå efter så det blev mycket hjälp....jag kommer att göra detta fler gånger.....


Här har jag gjort lite ändring från förra.... ville ha mer dokumentation som var nerskriven sen innan...
Det är ju väldigt lätt att ändra när något inte har blivit som man ville från början.....=)))



Skissen kan man ladda ner HÄR

Pappren är fribies och från http://www.shabbyprincess.com/


6 kommentarer:

Ulla sa...

NÄMEN vad ser jag!!! Inte sämre än man kan ändra sej... Det trodde du inte????

Ulla sa...

GLÖMDE ju att säga hur snyggt det blev. Den har du verkligen jobbat med...

Carina sa...

Supersnyggt! Visst är det roligt att prova på nya saker. Man kan mer än vad man tror.

Christina / Synål / Stina sa...

Vad snyggt. kul med nya saker.

kram

Karin sa...

Så snyggt! Var har du hittat alla "papper" och pynt. Jag brukar ladda ner lite freebies.

Sofi_79 sa...

Jätte fin blev den Nettan..