fredag 6 mars 2009

Fredag och äntligen ledig

Den här veckan har varit maffig, har varit mycket jobb och lite skrappande....men jag har en del som jag ska lägga ut här på bloggen, men det får vänta till imorgon.

Tänker lite extra på en viss person idag som har det lite extra jobbigt. Men personen i frågan ska veta att vi tänker och vi finns här. Ring om det är något.....

Annars idag ska här vara kompisar till barnen, hade först lovat att de skull få skjuts hem men hade glömt att jag hade M bil och där kan bara en åka med så det blir till att gå hem från skolan. Sen ska jag iväg till frissan och få klippt håret och det längtar jag efter....så jobbigt nu att göra vid. Till kvällen ska vi iväg till kompisar och äta och ha trevligt.....

2 kommentarer:

Ulla sa...

Du glömde en sak.... Du ska ju beställa fler foton och skicka till mej också (fulekorten)...

Här förberedes det till i morgon, laxpaté och citronpaj...

Sofi_79 sa...

Ser framimot att få se vad du mer har skappat. Vi ses snart och tack