måndag 2 november 2009

Måndag och ny vecka

Så var det dag sigen. Barnen har haft höst lov och det har varit härligt att vara hemma och slippa alla tider som man alltid annars måste passa. Vi har passat på att sova lite extra länge. Men dagen idag så rivstartade jag med att fara in till Laholm med Al för han skulle till tandläkaren. Har precis varit och lämnat honom i skolan. Nu ska jag sätta min näsa i engelskböckerna och plugga lite för att sen åka till Laholm vid 10,30 till skolan.

Igår hamnade jag framför skrappingbordet och fick nästan gjort en Los på Al som stjärngosse. Har inte tyckt det varit kul att skrappa julen men nu när det börjar närma sig nästa jul så är det helt ok.

Gå in på http://tantscrappa.blogspot.com/2009/11/tavling-del-2.html där man kan rösta på olika bidrag och jag fick ju helt klart en favorit som var bättre an de andra så jag vet hur jag ska rösta. Alla som vill får rösta.

Inga kommentarer: