fredag 20 november 2009

Fredag en efterlängtad sådan

Efter en vecka som denna så kan jag bara säga att jag verkligen längtat efter denna dag.... har suttit och krånglat med datorn och fått rättsida på ett problem som jag haft sen jag köpt denna datorn och man blir rätt stöddig när man har klarat av det. Har inte haft tid och ork innan men idag så fick jag tid över och suttit och klurat och vad lycklig man blir då när det bara fungerar.

Har inga stora planer denna helg. Snart är det december månad med allt vad som hör till detta. Har inte hunnit känna efter var jag är i detta men snart har jag slutat på mitt jobb och då vet jag en som ska njuta för fullt.=))

Hur som helst nu när jag fått rättsida på mitt lilla problem så ska jag nog kunna slänga in fler bilder mm i min blogg i framtiden. Ha en härlig helg.

Inga kommentarer: