söndag 8 november 2009

Farsdag här!!

Så var det farsdag här igen och det har vi inte märkt så mycket av för fadern i detta huset tog med grabbarna på jakt så tjejerna i familjen haft en lugn förmiddag...=))

I fredags så fick jag tummarna ur och åkte till Laholms vårdcentral med mig själv och yngsta barnen och vaccinerade oss. Skulle ju varit inne innan eftersom jag tillhör riskgruppen, men ibland blir man bara inte fördig till det och informationen har väl inte riktigt gått in där den skulle.

Nu väntar man med spänning för att se hur det går med Tant skrappas tävling... vem ska vinna... jag har mina aningar, vi får väl se om rätt vinner.

2 kommentarer:

Elin sa...

Ni reagerade inte på vaccinet hoppas jag :). Själv låg man rätt förstörd i ett dygn efter.. Vet ni om det har tagit sig och det kommer bli några valpar? Kram Elin

Ulla sa...

Här har det också varit lugnt idag....

Nu har alla dina uppdateringar kommit...