söndag 6 september 2009

Det här var jobbigt!!

Efter festen som vi hade förra helgen så var det dags att ladda om för minsta tjejens födelsedag. Den slutade med att jag fick diarré och det höll i sig till igår..... kan säga att man fortfarande är matt. Tror inte att det varit någon influensa för ingen av övriga i fam har blivit sjuk så det måste varit något jag fått i mig som inte varit helt ok... men känner att jag är bättre idag. Idag är det mellan tjejans dag och dagen till ära fick hon en ny mobil som varit högst på önskelistan. Nu bakas här vofler för fullt till kalaset vi ska ha i eftermiddag.

Annat roligt denna vecka är att vi har börjat bugga på kurs. Ja alla som känner gubben och mig vet att vi träffades på en buggkurs men lärde oss inte så vidare mycket. Nu ska det bli ändring på detta. Första gången blev ju inte så lyckad då jag var sjuk men gubben var iväg och han var väldigt positiv=))

Har varit ute på nätet och kollat runt på era bloggar men inte orkat att kommentera.... där tog orken slut. Hoppas jag får träffa många av er på onsdag.

3 kommentarer:

Carina sa...

Jag kommmer tyvärr inte på onsdag men nu får ha det så trevligt. Buggkurs låter skoj... finns det plats för fler??

Karin sa...

Krya på dig!!! Kram Karin

Christina / Synål / Stina sa...

Vad tråkigt att vara sjuk,
vad skönt att du blir bättre.

Krya på dig och hämta alla krafter
Kram