onsdag 24 juni 2009

Poängjakten...delad första plats=))

Så var tävlingen över för denna gång och sista lo som var med kan jag lägga ut här. Första priset gick till mig och en annan duktig tjej. Vill ni läsa mer så gå in på http://tantscrappa.blogspot.com/ och läs hur mer om den andra tjejen som vann=))

Tävlingen har varit toppen kul hela vägen och mitt mål var att vara med varje gång och målet var att ha med så mycket som möjligt på min lo som var med i kittet. Sen har det varit så spännande att se de andras bidrag och fundera på vem som varit duktigast och rösta...

Det har varit många funderingar och hönsnätet denna gång fick en att tänka till lite extra. Men när korten var hittade på morfar så var saken klar. Hemma hos honom var där mycket hönsnät och rätt smutsigt. Sen sa han alltid att han hamnat i Ryska Sibirien... Korten betyder mycket för mig, själv fotat för 25 år sen. Lägger u t även de anra lo´s som jag tävlat med.














5 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS till vinsten. Va roligt att du vann.
Kram Aja

Karin sa...

Stort Grattis till vinsten!!! Roligt att du vann. Du har gjort så fina layouter! Kram Karin

Ulla sa...

Dom är fina alla, synd att det är slut bara...GRATTIS!!!

~ Sophia ~ sa...

Ville bara kika in här och säga GRATTIS!
Det är jättefina LO´s du gjort.
Håller med dig..blir det en omgång till i höst, så är jag nog med igen.
KRAM! Sophia / kurrebo

Ingeborg sa...

Grattis, grattis. Just din final-LO skrev jag ut som inspirations-LO så snart Ulla hade lagt ut dom. Den är bara så kanon. Det är dom allihop.
Nu vill vi ha en ny tävlingsomgång i höst...
KRAM Anna