måndag 8 juni 2009

Sommarlov!!!

Ja så äntligen har jag då fått sommarlov och alltid har man tänkt att nu ska jag hinna skrappa hur mycket som hälst..... men tiden räcker inte till. Men imorgon ska jag försöka bli klar med utmaningen som vi fått av Ulla. Rätt knepig men alltid lika kul.

Dagen idag fyller yngsta sonen 9 år och här ska vara kalas ikväll. Men innan dess ska här köras barn till Hemeslöv där de ska ha kul. A och jag ska handla och sen har vi en liten paus för att sen köra äldsta sonen till vårdcentralen i Laholm där han ska frysa bort vårtor. Hoppas allt är bra med er.

3 kommentarer:

Carina sa...

Skönt med lite sommarlov. Här är allt som vanligt. Ska till röntgen nu på förmiddan.

Karin sa...

Så skönt det låter med sommarlov!! Hoppas att du får ett riktigt bra sådant. Men jag förstår vad du menar, tiden rusar iväg och det är så mycket som man vill och måste göra.....Ha det så bra och njut så mycket du kan! Kram Karin

Christina / Synål / Stina sa...

Vad skönt med sommar lov är är det ju 6 veckor till Semester men det springer klart till dess och sedan de 3 veckor man har kommer klart gå ännu fortare.
Hoppas ni får en underbar sommar och ni kan njuta av sommaren.
Kram