söndag 9 november 2008

Även här ska det firas farsdag...

Dagen började med att barnen firade sin pappa på sängen med presenter och egna skrappade kort och brev. Sen gjorde de frukost till sin pappa som de bjöd på. Sen var det familje möte. Ända dagen då alla är samlade och man kan prata om hur veckan varit och veckan som kommer...



I eftermiddag ska vi iväg och fira svärfar och lär bli bjudna på middag där, inte alls dumt att slippa göra det själv idag. Min egen pappa kommer jag inte fira för just nu är man ju inte välkommen dit, inte kul när det är så här men jag ser det som att just nu mår inte mina föräldrar så bra och ser inte vad som är rätt eller fel. Det är tråkigt när det är så här, men just nu vet jag inte hur jag skulle göra för att det skulle bli bättre, utan att det blir fel. Man får väl låta tiden ha sin gång. Men jag skickar en liten tanke här till min pappa.

7 kommentarer:

Christina / Synål / Stina sa...

V ad jobbit när det inte riktigt "funkar" men man får försöka ändå.
Fint skrivit hoppas det snart blir bra igen,
Kramen från mig

Vicki sa...

Inne och kikar i din blogg. Sätter ett litet avtryck att jag varit här.

Hur gamla är dina barn?

Vicki

Sofi_79 sa...

Jag mår fint idag men har haft jätte ont av sammandragningar ett par dagar. Sen kan jag inte sova på nätterna. Men som sakt idag är det en bra dag.
Du själv då?

Karin sa...

Tråkigt när det inte fungerar med släkten. Mitt "strykjärn" krånglar hela tiden..... ; )
Ville bara skriva och säga tack för BOM tipset! Nu satte hjärncellerna igång får se vad det blir när det är färdigt...Var nog lite för seriös innan.
Ses imorrn!

Awirahl sa...

Hej..
Du har fått en Award från mig. Titta in på min blogg.

Kram Anna

Sofi_79 sa...

Du har en award att hämta hos mig.

Vicki sa...

Inne och tar mig en titt i din blogg igen och ser hur du har det.

Vicki