fredag 7 november 2008

Fått en Award....

Blev så glad idag när jag kollade in i min blogg, fått en Award av Ulla med motivering som värmde.Tusen tack=)

Nu ska jag då skicka denna vidare till 5 st med motivation, varför......... Det här är inte lätt.....

1. Till Karin, alltid så sprudlande glad och får oss alla att skratta med, en härlig tjej som jag lärt känna på studiecirklen i Laholm. Sen kan hon det här med att skrappa också, himla duktig.

2.Blir då Carin, kan verkligen det här med att göra kort, så kul och att lära känna dig.

3.Till Sofi, min systerdotter som flyttat till Stockholm, saknar dig, men skönt att du har blogg så man kan hålla koll på vad som händer. Hon har varit super med sina kort med vikningar på alla håll.

4. Till Anna, min systerdotter som inte är rädd att testa nya saker och delar med sig vad hon kommit på.

5. Till Therese, här också en tjej som gör helt underbara kort, så kul att lära känna och med härlig humor.

Ha en bra dag =)

4 kommentarer:

Awirahl sa...

Tack för Awarden..:)
Kram Anna

Sofi_79 sa...

Tack så mycket Nettan saknar er också helst nu så här innan jul. Det är skönt att jag får träffa er iallafall va 4 vecka. Kram Sofi

Therese sa...

Tack sånt här blir man jätteglad av!!!
Trevlig helg!!!
Kram Therese

Karin sa...

Hej hej!
Tack så mycket snälla du för awarden : D Den värmer!! Tack själv för alla roliga skratt och all inspiration från dig. Jag håller just nu på med en Lo med 6 kort (mycket för mig) kan ju säga att det går trögt.....Går in här på din blogg lite då och då och liftar lite där och lite här.....Hoppas att du mår bättre och att vi ses på onsdag!!
Kram Karin