måndag 16 april 2012

Härlig dag

Härligt dag och började dagen med att cykla med Agnes till skolan. Vi skulle på utvecklingsamtal som blev givande för både föräldrar och en glad tjej.

Sen ringer det i min lilla mobil om jobb och det är ju inte alls fel. Denna vecka har bara börjat och har redan tre dagars jobb. =) Känns så bra att det trillar in lite jobb och att även jag kan få in pengar till familjen... sen kan jag ju handla lite mer skrappsaker också. ;) Känns bra att jobba på dagis igen. Härliga barn har jag fått träffa på. Det största problemet är ju för en som har problem med lokalsinnet att hitta till alla nya ställen. Västra Karup var är det.... men nu vet jag:) Ha en bra måndag för det tänker jag.

3 kommentarer:

Christina / Synål / Stina sa...

Skönt att det är en göad tjej och att jobben rammlar in. Lycka till inte minst med att hitta.
Kram

ann.ian sa...

Vad härligt med vår i luften och ett upplyftand utvecklingssamtal.
Sedan toppa dagen med lite kul jobb som ger klirr i kassan är ju inte helt fel. Kram från en som också haft en härlig dag.

Ulla sa...

Jag glädjes med er som haft en härligt dag, det har inte jag. Men kanske imorgon då är jag ledig:)))