tisdag 11 januari 2011

Köks planering för fullt..

Ja här mäts det och planeras för fullt. Bordet står ivärdens röra föra att känna in om vi ska ha det så här eller så här. Men samtidigt är det kul. Nästa sekund undrar man om man ska vänta.... men sen vill man inte vara förnuftig längre utan jag vill ha ett nytt kök... hur som hellst. Vi har rättså många och långa diskutjoner gubben och jag. Men vi är vanda när det kommer till renovering så tycker gubben han vet bäst och jag tycker jag har ögat för hhur det ska se ut. Ja ni fattar nog vad jag menar.

Idag har jag varit i skolan för att avsluta förra terminen och nästa vecka börjar jag plugga på nya ämen som ska bli Matte C, Naturkunskap och Företagsekonomi B..... Jag hoppas att det ska bli lite lättare denna termin. Förra var rättså kämpig.

5 kommentarer:

Ulla sa...

Allt som är roligt men jobbigt går bra, om du förstår vad jag menar.

Och skolan har du nog under kontroll nu:))), lärt dej hur du ska handskas med uppgifterna.

Tycker du är duktig, som fixar detta. Som du säger ibland, dra i handbromsen när du märker att nu är det nog.

ann.ian sa...

Det är kul med nya projekt, men det är konstigt med män dom TROR att dom vet hur ett kök ska vara. Medan vi tjejer VET hur ett kök ska fungera. Lycka till i skolan är det inte kul kan du istället ägna dej åt att designa kök (skojade) Men kanske inte du hade varit bra på att jobba med form och design. Det visar du ju i dina LO. KRAM

ann.ian sa...

Det är kul med nya projekt, men det är konstigt med män dom TROR att dom vet hur ett kök ska vara. Medan vi tjejer VET hur ett kök ska fungera. Lycka till i skolan är det inte kul kan du istället ägna dej åt att designa kök (skojade) Men kanske inte du hade varit bra på att jobba med form och design. Det visar du ju i dina LO. KRAM

ann.ian sa...

jag stammar

Karin sa...

Det låter spännande....Finns inget roligare än att planera nytt och fint hemma : ) Det kan ju bara bli hur bra som helst om man blandar en som vet bäst och en som vet vad som är snyggast :))