lördag 1 januari 2011

Hej alla och god fortsättning!!

God fortsättning och hoppas alla haft en toppen jul och nyår. Här är allt bra men mycket som hänt. Känner att jag inte hinner med i vändningarna. Känner att jag är lite ostabil och behöver landa efter denna vecka som varit. Men ibland ska man bara ner för att kunna vända upp igen.

E har åkt iväg med D till Trysil för att åka skidor och jag hoppas hon hon får en toppen vecka med han och hans familj. S har fått jobb på Vallåsen och är där en hel del. Hjälper folk att komma med liften=)) T har även varit iväg och jobbat rätt många timmar på E jobb. Kan säga att hon var rätt slut efteråt men det är väl även väldigt nyttigt. Sen när lönen kommer så är det ju ännu bättre. Trodde själv jag skulle hinna ladda mina  batterier men istället tog dom helt slut och nu har jag satt in bromsen för att hämta upp mig själv. Ser fram emot en ny vecka där jag ska bara ta det väldigt lugnt. Ska även unna mig att skrappa och har börjat på en födelsedags los som ska hem till Tantskrappas butik=)) snart klar. Titel och limning kvar. Mitt mål nästa vecka.

4 kommentarer:

Christina / Synål / Stina sa...

Oj låter som det varit tufft sissta veckorna hoppas du hinner med och hämta upp dig själv iveckan som kommer ser med glädje fram imot en ny LO från dig.
God fortsättning på sig hoppas 2011 kan bjuda på många nya roliga saker
KRAM

Carina sa...

Ta det lugnt och var rädd om dig.

Ulla sa...

Mmmmmåste vara rädd om dej!!! Låter som vi måste ha en avkopplingsdag-kväll....

ann.ian sa...

Usch Anette det låter inte bra, vad är det som hänt? Var rädd om dej, ja det är ju lätt att säga men svårt när man har stor familj och ska räcka till överallt.KRAM