fredag 29 januari 2010

Stöpt ljus och haft en toppen dag...

Har varit iväg med ett gäng tjejer och stöpt ljus på Ljusglädjen Här är jag i full gång och doppar mina ljus och en hel del skratt kan lova... inte ofta det blir tyst...
Här på bordet ligger nu alla mina fina ljus som jag fick gjort.... kan lova det blir uppbrända till nästa gång jag ska till ljusglädjen igen för att stöpa..

Kvällen var gubben och jag iväg och buggade och jag kan lova att efter en hel dag och stöpa ljus och sen iväg och bugga så sov jag gott...
Skolveckan har varit intensiv och det är litte ovant att sitta ner och ta emot information och alla läxorna som ska göras hemma.... ja jag kan väl bara säga att jag kommer att få fullt upp att göra men samtidigt så himla kul....ångrar inte mig en sekund att jag tog tjänstledig från jobbet. Nu ska jag fira helg med familjen... ha en härlig helg alla glada.


2 kommentarer:

Ulla sa...

Så härligt då har du ljus hela året nu. Ian o jag ska på scrapträff imorgon, men nu måste vi snart ses... Saknar dej..

Carina sa...

Kan tänka mig att det blev en hel del skratt. Det blir det alltid när du är med.
Lycka till med skolan och ha nu en riktigt lugn och skön helg.