onsdag 29 oktober 2008

En dubbel lo till

Här kommer en dubbel lo från Sälen. Har äntligen vågat mig på att testa punchinella, det var riktigt skoj och det kommer jag använda mig mer av. Blir att inhandla lite mer utav den varan. Tycker om att skrappa med vit card stock, har inte gjort det så mycket innan. Med mig är det så mycket bättre och jag orkar hålla igång mera nu. Tjejerna strök undan all min stryktvätt igår och jag servade dom med galgar. Så skönt att veta att man inte har en hel månads stryktvätt i källaren längre, man blir nästan piggare utav det. =)


2 kommentarer:

Christina / Synål / Stina sa...

Bara det kna ju görra en glad och det slipper vara ett nåste längre.
Vad skönt att höra att su är på bättringsväg.

KRAM

Awirahl sa...

Så fin Lo.. Härligt vintrig..
Vi ses ikväll..

Kram Anna