tisdag 21 februari 2012

Fotoalbum juli 2011





Här kommer fortsättning på albumet 2011. Detta skrappade jag för några veckor sen. Tänkte det kunde passa att visa det nu...har ju inte någon vidare ork till annat. Februari mån här och då är det dags att vara snuvig och febrig. Hade bokat in en massa som skulle göras denna vecka när man är ledig. Ja. Ja det springer inte ifrån mig;)
Har börjat fundera på våran utmaning som ska vara klar slutet av denna månad.....och ja jag får fundera vidare. Hur går det för er andra??
Förra helgen var jag på kurs och fick kladda ordentligt hos Ulla.... det var så kul....ska fota tavlan och visa under morgondagen...
Nu ska här kollas lite tv.

1 kommentar:

Christina / Synål / Stina sa...

Ska bli så spännande att få sin din TAvla som jag hört talsa om. Men detta album är ju så toppen font. Det är så kul att du har gjort oss andra sugna på att testa detta.
Tack för att du delar med dig.
Krya nu på dig så ses vi snart.
Kram