tisdag 22 februari 2011

Sjukstugan rapporterar=))

Här går familjen i väntans tider för en liten fyrbent vän är rätt tjock om magen. Så till helgen är det beräknat att Wilma ska ha ett gäng valpar=)
Alla hjärtans dag har vi firat och Agnes som var sjuk fick forma ett litet hjärta som symbol för dagen.
 Även jag lyckades få till det.
 Två dagar senare blev jag lite äldre och firades med tårta. Hur gammal ja det kan nu ju gissa=))

Agnes blev sämre på min dag och låg och sov mest hela dagen. Stackaren.
Pressent från gubben blev hyller till min lilla höran så nu börjar jag få lite ordning i min lilla hörna. Bara en liten hylla som fattas, men han har lovat att den kommer snart=))
 Här är en palats på väggen som jag inte vet riktigt vad jag ska ha.... har ni något tips?
Efter detta blev ju även jag själv sjuk men har sparkat mig upp igen och är väl på G igen. Har varit hos tant skrappa och fått ett härligt paket att skrappa på... ja nu är det ju det ska man våga.... med just det kortet. Ja ja man är ju som man är och man får väl inte vara för blyg....

3 kommentarer:

ann.ian sa...

Hej igen! På fredag kan Ulla och jag hjälpa dej med förlossning, sjuksköterska, inredare av scrapphörna och lite kuratorverksamhet. Ser fram emot att träffa dej och syster yster.PS taxi hem är fixad.Kram Ian

Ulla sa...

Ojojoj hur ska detta gå på fredan, det är ju sååå mycket att avhandla:)))Ian fixat taxi hem och jag dit, jippi.

Klart du kan fixa LO:en med kortet, det är ju bara att "blurra" till det lite sen i PHS.

Christina / Synål / Stina sa...

Låter som en stor KRAM är bra att sicka här nu och hoppas att du hämtar dig bra nu.
Hoppas det blir många små söt nosar som kommer i morgon eller nu i veckan.
LYCKA TILL
och krya på dig
KRAM