torsdag 4 mars 2010

Skrappade i går och det var kul

Var så himla trött i går och kände inte alls för att åka in och skrappa men efter en liten lur på 15 min så blev jag så mycket piggare och tog mig i hampan och drog iväg till Laholm till alla glada tjejer som är tokiga i att skrappa. Här fick jag gjort en del och jag kan se slutet på mitt lilla projekt som jag hållit på med ett tag men där är lite kvar, så än har jag och göra med det hela.

Idag ska jag ha lite engelska och plugga en massa här hemma. Tycker att hittills så har det gått bra och det samtidigt är en utmaning. Vart det ska leda har jag inte bestämt mig för. Men i dagsläget så kommer jag inte gå tillbaka till mitt gamla jobb. Känner det som en befrielse att inte vara där längre.

Hur är det med er... jag längtar mängder efter vår och värme nu. Det är Mars månad och då vill man inte ha snö längre.

4 kommentarer:

Karin sa...

Håller med dig, nu vill vi ha vår. Man blir så mycket gladare av sol och ljus. Ska bli spännande att se ditt projekt när det är färdigt...
Kram Karin

Christina / Synål / Stina sa...

Ha Det så gott i bökernas värld med de engelska orden
Och ditt projekt blevc så fint

Kram

Vicki sa...

Har du mycket snö fortfarande?

Här nere i söder har nästan all snö smällt bort och man känner att våren är på väg.

Vad är det du har börjat plugga till?
Vad har du jobbat med innan?

Vicki

Elin sa...

Hej min underbara moster! jag hoppas ni får träffa honom snart.. dock kan det nog dröja lite då han knappt är hemma. Emelie och jag ska tatuera oss på lördag, det är de som är att bli gaddad, hihi! Så du får se hur det ser ut på lördakväll :) För då ses vi! Hoppas allt är bra med dig! Saknar dig, å Annette! Tack för du finns<3 kramar