måndag 11 maj 2009

Äntligen ens stund över för att lägga in två lo`s...

Första lo´n som jag satt med två onsdagskvällar. Fick inte alls rätt på den men med lite pill och många kort så blev den helt ok och jag själv nöjd. En bad lo´s från Skar sommarland. Tyvärr inte själv med på foto.... kan bero på att jag fotade och inte lika glad för att bada som de andra.
Nästa lo´s på Agnes när hon tagit mina glasögon och sen somnat med dom på.
Har nu ikväll skickat in lo´s till tävlingen och ser fram emot när man ska se vad alla andra har hittat på. Den där strumpan fick en att tänka till. Men till sist lossnade det....

1 kommentar:

Karin sa...

Kul att se dig i bloggvärlden igen!!! Snygga Lo´s som alltid. Jag planerar att komma på onsdag, hoppas inte att det kommer jobb emellan för mannen....som då ska ta hand om våra barn....