tisdag 17 februari 2009

Att fylla 40 år.......

Ja då har man fyllt 40 år.....vad blev man då, klokare..nej, gladare...nej, rynkigare.....på sikt men inte över natten, snyggare....nej inte ens det, bara vanliga A som blivit ett år äldre. Nästan hela familjen kom in och sjöng för mig på morgonen (E är ju på semester på soligare ort) fick ett nytt objektiv av familjen som jag nu tjatat om väldigt länge så för att få slut på tjatet så fick min önskan gå i uppfyllelse.....=)))) Sen efter vi ätit frukost och packat en fikakorg så åkte vi till Göteborg och gick på Universeum en hel dag. Det var precis vad vi orkade med efter att ha legat i influensan. Agnes hade även lite feber kvar men tyckte dagen var ok ändå.

Vilka härliga fiskar vi fick se där, stora som små..... man skulle kunna sitta och titta hur länge som hellst....

Stora fiskar var där......
När vi kom hem bjöd familjen på foundy och det var hur gått som helst, så himla länge sen vi åt detta. Ungarna tyckte det var väldigt spännande.
Här kommer då blommer tagna med det nya objektivet och blommorna fick jag av min gubbe på allahjärtans dag.







Inga kommentarer: