torsdag 18 september 2008

Konfirmations lo och en från ett gammalt klasskort.

Så har det varit onsdag igen och jag fick gjort en dubbel lo på älsta dotterns konfirmaton. Hade först tänkt mig att göra två dubbel lo´s men efter lite knep och knåp blev det en dubbel lo med många kort som jag själv blev nöjd med. Känner väl att det är mer min stil.


Så till en lo som jag gjort hemma. Hittade ett gammalt klasskort på S. som han inte själv längre ville ha kvar i sitt rum. Visste inte vart jag skulle lägga det men kom då på att det här ska jag skrappa in lite snabbt och lätt. Inte för mycket jobb på det hela.

Som alltid lika kul att vara inne på träffen och träffa er alla =)



4 kommentarer:

Awirahl sa...

Emys konfimations Lo var jätte fina. Jag skulle jätte gärna Vilja ha lite foton från kyrkan och på emy i särken. Jag var ju inte med i kyrkan så jag har inte några bilder där ifrån. Kramiz Anna

Sofi_79 sa...

Jätte fina lo du gjort denna veckan.
Längtar till vecka 40 så jag kan komma och scrappa med er igen.. Kram

Anonym sa...

Vad fina dom blev
JAg gillar papperet på konfermationen

Kram Christina

Karin sa...

Så fina! Du är helt suverän på att scrappa med många foto. Det blir så bra!