onsdag 9 juli 2008

Utmanad...

Jag har blivit utmanand av Ulla, så här kommer mina svar:

Fem saker som finns på min Att göra-lista idag:
1. Tvätta oxh stryka så tvättstugan är nollad på tvätt tills vi ska resa till Öland nästa vecka.
2. Sitta och göra data jobb, säkerhetskopiera foto, bränna foto skivor till nära och kära.
3. Ta hand om min blogg och uppdatera lite där.
4. Fixa middag till kvällen.
5.Städa upp lite här hemma.

Vad gjorde du för tio år sedan?1998

Ja det var det året som Mats friade till mig. Vi hade tre barn och jag var mamma ledig.

Ställen jag bott på:

Nordanå, Bjuv, Våxtorp, Hishult, By(Ålstorp) - (flyttade jag till själv och sen flyttade Mats in också)och tillbaka till Våxtorp där jag nu bor med min familj.

Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär:

1Resa till olika platser här i världen

2Sluta jobba!!!!!!! där jag nu jobbar=)

3Starta något eget,

4Satsa pengarna i barnens framtid

5Köpa ett hus i ett varmare och soligare land där släkt och vänner skulle kunna komma och hälsa på.

Tyvärr utmanar jag inte sex personer -Har inte så många bloggvänner=(

Inga kommentarer: