måndag 25 februari 2008

Måndag och ledig

Varit ledig hela dagen Var först i Halmstad och vägde till mig =) Vågen pekade neråt och det blev jag glad för, men där var en gubbe som jag kunde lappat till. Han var väldigt otrevlig mot en annan person. Tycker det är respektlöst att uppföra sig som han gjorde. Han dömde ut henne för att hon var tjock och det är ju lite därför vi är där allihop, men han tyckte han var lite mer värd än henne för att han inte hade lika mycket att gå ner och allt handlade om karaktär och de som inte har det är bara dumma. Sen innan hade han berättat för sin dotter att han haft herrmiddag och att han gått upp ett kilo men att det var det värt. Ska han prata om karaktär då (gubbe säger jag bara) Skönt att få det ur sig.

Efteråt var jag och dottern min och veckohandlade på maxi, innan vi körde hemmåt så körde vi inom mina föräldrar på en snabbfika så nu behöver jag inte ha dåligt samvete för det på några dagar.

Nu har jag lagat middag, bakat bröd och är rätt färdig för idag. (Bara lite läxförhör för barnen som väntar efter bolibompa, det var skönt förra veckan när de hade sportlov.) Imorgon är det dags att jobba en hel lång dag. =)

1 kommentar:

Ulla sa...

Jaaaha då har du hunnit med en hel del idag. Själv har jag jobbat och haft kurs ikväll. Men vi ses på onsdag...Tjingeling.